loading...
*** فقط بارسلونا ***
هادی بازدید : 436 1391/12/06 نظرات (2)

بارسلونا صدرنشین رقابتهای لیگ حرفه ای اسپانیا(لالیگا) شنبه شب با غلبه بر سوییا با نتیجه دو بر یک، باخت خود را به میلان فراموش کرد و برای رویارویی با رئال مادرید در ال کلاسیکوی سه شنبه شب روحیه گرفت.

https://rozup.ir/up/justbarca/news_6/Messi_Tello_Against_Sevilla.jpg

به گزارش سایت " فقط بارسلونا " :

بارسلونا و سوییا در حالی امشب به مصاف هم رفتند که کاتالانهای صدرنشین در اندیشه ادامه راه خود برای رسیدن به قهرمانی لیگ بودند و سوییا نیز قصد داشت به نتایج مطلوبی که در پنج هفته اخیر دست یافته بود ، ادامه دهد افزون بر اینکه هر دو تیم زیر چشمی به دیدار برگشت جام حذفی نگاه می کردند .

بارسلونا ، دیدار را با قدرت و فشار بسیاری آغاز کرد و در دقایق نخست چندین موقعیت مطلوب داشت اما بهره ای از آن نگرفت. در حالی که بارسلونا تلاش در انجام حمله داشت ، سوییا با دفاعی پر ازدحام در انتظار حریفش بود تا آهنگ بازی او را خراب کند .

تیم کاتالان توپ را در دست داشت و با پاسکاری بین بازیکنان ضد حمله های متعددی انجام می داد اما سوییا همچنان از خود دفاع می کرد . ˈاینیستاˈ و ˈمسیˈ در این شرایط از دو موقعیت خوب برای گلزنی برخوردار شدند اما از آن استفاده نکردند تا ˈبوتیاˈ در دقیقه 42 و روی یک اشتباه دفاع بارسلونا تیم سوییا را پیشگام کند.

نیمه دوم دیدار ، با فشار بیشتر بارسلونا بر سوییا آغاز شد. هر چند سوییا همچنان با چنگ و دندان از دروازه خود دفاع می کرد اما بارسلونا که چهارشنبه شب در دیدار رفت جام قهرمانان اروپا در زمین میلان باخته بود ، حاضر نبود در بازی دیگری نیز تن به شکست دهد .

به این ترتیب، بارسلونا در دقیقه 52، در یک ضد حمله که از سوی ˈدانی آلوزˈ آغاز شد ، توپ را در محوطه جریمه بهˈ داوید وییاˈ رساند تا او با قراردادن آن در دروازه حریف، بازی را به تساوی بکشاند .

با این نتیجه، بارسلونا تمرکز بیشتری از خود نشان داد و با گرفتن توپ از سوییا در میانه های زمین، اقدام به ضد حمله می کرد. با همین روش بود که لیونل مسی در دقیقه 60 روی پاس گل تیو و پس از پاسکاری توپ بین بازیکنان ، گل دوم آبی اناری پوشان را به ثمر رساند تا ضمن امضای سند پیروزی تیمش، برای پانزدهمین هفته پی در پی گلزنی کند .پس از آن ، مسی باز هم موقعیت برای گلزنی داشت اما در یکی از آنها توپ از سوی دفاع دفع شد و دیگری نیز از کنار دروازه سوییا عبور کرد . در این فاصله ، سوییا نیز دو موقعیت داشت که بی ثمر ماند و پس از آن نیز کاتالانها را تحت فشار گذاشت.

با این حال، تیم میزبان موفق شد از یک سو با حفظ توپ مانع حملات سوییا شود و از سوی دیگر، بازیکنان سوییا نیز با ارتکاب اشتباهات مکرر نتوانستند از فرصتهای خوب خود برای گلزنی بهره ببرند.

با این شرایط، بارسلونا به پیروزی دیگری در راه قهرمانی لالیگا دست یافت.

در این بازی مسی باز هم گلزنی کرد و رکورد گلزنی در بازی های پیاپی را به عدد 15 رساند و برای خود ثبت کرد . او هم اکنون در 15 بازی متوالی گلزنی کرده است .

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط reza در تاریخ 1391/12/08 و 16:07 دقیقه ارسال شده است

اگه به من باشه حاظرم تو بازی با میلان به جای مسی ویا رو بیارم تو ترکیب اصلی . چون مسی هیچکاری توی بازیهای دفاعی تیم حریف نمیتونه بکنه
پاسخ : حاضری اونم با ز دسته دار شکلک شکلک
ولی من نه ........
تا زمانی که فقط مسی و پدرو به عنوان مهاجم داخل زمین هستن دفاع تیم مقابل راخت میتونه دو تا بازیکن رو مهار کنه ... اما اگه ویا هم اضافه شه میشن سه تا و مهار سه مهاجم کار خیلی سخت تریه تا این که ویا به ای مسی باشه .!

این نظر توسط reza در تاریخ 1391/12/06 و 22:13 دقیقه ارسال شده است

بازم نزدیک بود ببازه ویانجاتش داد
جانمن گل ویا رو دیدی ؟ کدوم مهاجم بارسا میتونه تو اون موقعیت با سر گل بزنه ؟ تنها راه موفقیت ما مقابل میلان همین ویایه اگه لجبازی نکنن و بازیش بدن شکلک
پاسخ : فقط گل ویا نبودا !!!!
آره دیدم ... هد زد ............. کسی نگفته ویا بازیکن خوبی نیست ............ از الکسیس و پدرو قطعا بهتره ... اما چیزایی تو باشگا هست که من و تو ازش خبر نداریم ..... این ها عواملی هستن که چنین مشکلاتی رو به وجود میارن .... منم دوست دارم تو بازی با میلان ویا تو زمین باشه


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام ... در این سایت اخبار معتبر باشگاه ، والپیپر ، عکس ، پوستر ، کلیپ گلها و ... ی باشگاه بارسلونا قرار میگیره . خودتون تو سایت بگردید و لذت ببرید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با کدوم مطالب این سایت بیشتر از بقیه حال میکنید ؟
    به نظر شما بارسا امسال قهرمان کدوم جامها میشه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 547
  • کل نظرات : 453
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 139
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,011
  • بازدید ماه : 1,650
  • بازدید سال : 42,764
  • بازدید کلی : 831,901